قوانین و مقررات

قوانین و‌ مقررات خرید و ثبت سفارش

مشتری گرامی لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه و سپس تایید نمایید:

۱- تمامی محصولاتی که به صورت آماده و موجود در انبار به فروش می‌ رسند دارای گارانتی کالا و همچنین امکان ، تعویض و بازگشت وجه و کالا خواهند داشت.

۲- تمامی محصولاتی که بصورت سفارشی به انتخاب شما تولید و آماده سازی می گردد طبق قوانین سایت امکان تعویض محصول با اردر جدید ، تنها پس از 48 ساعت از تحویل بسته امکانپذیر است ضمنا مرجوعی بطور کامل و عودت وجه تحت هیچ عنوان امکانپذیر نمیباشد . همچنین در پروسه تعویض چنانچه تغییرات قیمتی اعم از افزایش یا کاهش قیمت محصول و یا خرید در جشنواره انجام شده باشد ، سفارش جدید می بایست مجدد تولید و قیمت آن به روز محاسبه میگردد لذا از شما خواهشمندیم هنگام سفارش دقت لازم را بعمل آورید و در ارتباط با تمامی موارد اعم از رنگ محصول، سایز پا و جداول راهنمای سایز و‌ رنگ و پاشنه کفش خود با کارشناسان فروش گفتگو و مشورت نمایید.

نکات در ارتباط با تعویض محصول : تعویض تنها با تایید کارشناس صورت میپذیرد لذا بسته هایی که بدون هماهنگی و تایید کارشناس مرجوع شده باشند مورد قبول برای تعویض واقع نخواهند شد .

در پروسه تعویض کالا چنانچه بسته بندی محصول دچار آسیب ، خراب شدن و تغییر شکل شده باشد تعویض پذیرفته نخواهد شد . لذا در ارسال بسته تعویضی خود دقت نمایید تا پس از تحویل دچار تغییر شکل و آسیب نشده باشند و چنانچه اگر جعبه و بسته بندی محصول تعویض شده ، دچار اسیب شده باشد هزینه یبسته بندی آن دریافت خواهد شد.

۳- ارسال تمامی بسته ها از طریق شرکت پست انجام خواهد شد لذا در صورتی که نیاز دارید بسته ی شما با سایر شرکت های پستی ارسال گردد حتما اعلام نمایید .
همچنین تمامی ارسالیهای مجموعه با هزینه ثابت 60 هزار تومان انجام خواهد شد.

۴- با توجه به اینکه آماده سازی سفارش شما مطابق با جزییات انتخاب شده از سوی شما انجام می شود، طبیعی ست که زمان آماده سازی و ارسال بسته بصورت دقیق قابل تعیین نیست لذا بسته ی شما در بازه زمانی حدودی که قبل از سفارش اعلام میگردد ارسال خواهد شد.

۵- چنانچه تا مدت زمان ۶ ماه پس از سفارش هریک از موارد زیر برای کفش شما ایجاد شود ، شما میتوانید با ارائه کارت گارانتی و‌کفش خود نسبت به تعمیر و یا تعویض آن بدون پرداخت هیچ هزینه ای اقدام نمایید.

تذکر: دقت شود که تنها مواردی که در ذیل به آن اشاره شده شامل گارانتی خواهند بود و سایر موارد مانند سایز کفش و … شامل گارانتی نخواهند بود.

  • هرگونه بازشدن چسب و جدا شدن زیره، کفی و‌رویه ی کفش
    (دقت شود که پاره شدن یا خراشیده شدن چرم‌ بر اثر برخورد با جسم سخت شامل این مورد نخواهد شد)
  • هرگونه جدا شدن لق شدن و کنده شدن پاشنه و یا سر پاشنه ی کفش
  • پاره شدن و یا جدا شدن زیپ و یا دوخت کفش

توجه داشته باشید به جز مواردی که محصول بصورت ایراد دار و دارای زدگی یا نقص ظاهری ارسال شده باشد ، سایر هزینه های ارسال مرجوعی کالا بعهده مشتری می باشد.

سوالی دارید؟ ارتباط مستقیم در واتساپ