چگونه کفش خوب بخریم؟

نیازتان را بشناسید 

قبل از هر چیز لازم است تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید: محصولی که به دنبال خرید آن هستید در چه شرایطی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ شما به دنبال کفشی برای فصول گرم سال هستید؟ کفشی برای فصول سرد یا کفش چرم برای تمام طول سال؟ کفشی برای مهمانی و مجالس یا کفش چرم برای استفاده روزمره؟ کفش راحتی یا رسمی؟ و…

 

 

پس مهم ترین پیش نیاز خرید اطلاعات کافی و مناسب است

چرم شناس باشید:

انواع  مختلفی از کفش‌های چرم وجود دارد که برای رسیدن به محصول مورد نیازتان لازم است آن‌ها را شناخته و متناسب با ویژگی‌هایشان برای برطرف نمون نیازتان اقدام نمایید.
مثلا چرم‌های طبیعی (چرم‌های گرفته شده از سطح پوست حیواناتی مانند گاو و گوسفند و بز و…) و چرم مصنوعی(چرم های مشتق شده از مواد غیر طبیعی)
یا چرم‌ها بر اساس نوع پرداخت و دباغی آن‌ها: که به چرم‌های پرداخت شده (اکثر کفش های چرم) و چرم‌های پرداخت نشده مثل کفش جیر و نبوک تقسیم بندی می‌شود.

چرم کامل یا چرم پرداخت‌شده به لحاظ آماری بیشترین حجم کفش‌های چرم را تشکیل داده و از آن‌ها به عنوان با کیفیت‌ترین نوع کفش‌های چرم یاد می‌کنند. این کفش‌ها سطحی دانه دانه یا دارای عوارض و خطوطی نامتقارن دارند که باعث زیبایی سطح کفش‌ها می‌شود. این کفش‌ها با توجه به جنس و نوع پرداخت شدنشان بیشترین طول عمر را در میان انواع کفش‌های چرم داشته و ماندگارترینند. چرم هرچه طبیعی‌تر باشد کمتر بوی مواد شیمیایی از آن ساتع شده، کمتر چین و چرک بر آن وارد شده و شکل و ظاهر آن طبیعی تر بنظر می‌رسد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالی دارید؟ ارتباط مستقیم در واتساپ